Hulu Television The Mindy Project

Thoughts I Had While Watching The Mindy Project – Mindy & Nanny

image
GIF Source: TheHastiProject Tumblr

Welcome back to my weekly edition of “Hasti watches The Mindy Project and rambles on and on and on!” One day, someone will tell me these suck and that I should write an actual review or something, but today is not that day #blessed.

Let’s get into my thoughts! Wait what? WHAT DO YOU MEAN YOU HAVEN’T CAUGHT UP YET?! Get your butt to Hulu or CityTV (’sup Canada) right now! Hulu didn’t save it so you could neglect it and do real life things *sassy hair flip.*

Are you all ready now? Ok, let’s do this ish

  1. I bet they snuck into my room because this is exactly how I sleep
  2. Fiancé <3
  3. Are all my pyjamas are boner pesticide? Is that what my problem has been?
  4. BUT ITS 5:45AM ANNETTE
  5. LET US SLEEP
  6. OMG in the shower
  7. Never seen it like THAT?
  8. What’s happened to her vagina?
  9. Is it because she just gave birth?
  10. Or is she keeping it “european” for Danny?
  11. Haha Annette did the cross sign
  12. Wow this is totally my grandma’s house
  13. Minus the italian music
  14. Yeah, Annette, her clothes are on the expensive and delicate side
  15. Like, just look at this fabulous custom dress and coat she’s wearing I mean hubba hubba
  16. And those Ann Revere Jewelry earrings are so perfect
  17. *gasp* are you sure you didn’t get any bigger
  18. What kind of a weird food trap is that
  19. It’s just mean, and pancakes are better than eggs anyway
  20. Min, stick around for some pancakes!
  21. Rigatoni, Sushi, Dammit now I’m hungry
  22. Ewwww you’ve been tasting her breastmilk?!
  23. LOL it tasted like a long island iced tea
  24. Okay sure Annetti Spaghetti
  25. I relate to Mindy punching that meet on a deep and spiritual level!
  26. Have I talked about how much I love the credits for this show?
  27. Like probably too much!
  28. And the song is so cute – I have it as my ringtone
  29. But I’m a millennial who doesn’t make or get phone calls so eh
  30. I’m sorry bb what wound though
  31. FINE MORGAN she’ll interact with you
  32. Aww *giggles* that’s a personal question
  33. A crucifix in the shower so she “wouldn’t get any ideas”
  34. That’s intense
  35. Hilarious, but intense
  36. Also why would that stop her? She’s not catholic, I don’t think she cares what Jesus thinks
  37. Bathing stings my wound aww Morgan you tragic babe
  38. IF HE GETS BACK HA
  39. I hope it’s not brown bear she threw out
  40. He’s not a rival, he’s a friend
  41. LOL Jody is such a stereotype it’s hilarious to me when white people are stereotyped
  42. RIP EFFIE
  43. OH never mind
  44. Don’t call her ethnic Jody, boooooo
  45. Hahah KEN
  46. Yeah the male nanny would obviously be into her – look at her duh
  47. Greece decided not to be a country, they’re just going to sell yoghurt
  48. Isn’t that all Greece does anyway?
  49. And now Mindy and Danny can pool their money and buy it!!!
  50. Ugh Whitney, Jer was mid gauze meeting
  51. He made Tamra fly back from Vegas
  52. He texted Jody about G-Day
  53. That manual looked intense it’s just gauze how complex can it be
  54. HI COLETTE ILY
  55. Worst girlfriend ever but damn that’s a sexy Ann Revere Jewelry necklace she has on
  56. No comment
  57. Don’t mind me
  58. *whistle whistle whistle*
  59. Tamra ILYSM
  60. Why must you take polaroids?
  61. I think she should’ve said the Hogwarts express line
  62. The nanny’s french was excellent, Morgan’s not so much
  63. AAH INTENSE NANNY
  64. OOH HIPPIE NANNY
  65. EWWW CREEPY MANNY
  66. Omg she reaches for the phone to call 911
  67. I use the same pen as Mindy and every time it brings me much happiness
  68. Actually I gotta buy new ones
  69. MEGAN TOOKERS HI
  70. I’M DYING AT THIS MRS. DOUBTFIRE LOOK
  71. So happy we got to see the full outfit on Instagram!
  72. Hey nanny Clara, you look normal, and that Ann Revere Jewelry necklace looks amazing on you!
  73. If I plug Ann Revere Jewelry enough do you think Allie will send me swag?
  74. Lol JK
  75. Haha Morgan throwing the wig back on to get ready for the nanny’s random secret – he doesn’t even like Leo why does he want to be the nanny
  76. SHE LOVES TO BAKE I LOVE HER
  77. *giggle* good luck with your transition
  78. TOO FLAT FOR DANNY TO LIKE
  79. Okaaaaay Jody
  80. Same, I’ve literally died and turned into a skeleton right now
  81. YAS Tamra to the rescue
  82. She doesn’t know if she’s a murderer ok, she drove off, that bicyclist is probably alive?
  83. Euhm I don’t need to know what you taught Jeremy, please
  84. If you’ll exsqueeze me, I’m going to go answer emails while I eat a sandwich on the toilet
  85. That sounds like a great timesaver babe
  86. SHE CURTSIED when he opened the door for her HA
  87. Awww Jeremy honey your sad song is so sad
  88. aww “it’s annoying isn’t it” baaaaaaaabe
  89. 1 pan of pasta for two people is actually irresponsible
  90. LOL she looks so excited
  91. Danny? Who dat?
  92. HE’S PROBABLY STILL CLEANING THE SCREEEEEEN
  93. YAAAS HULU
  94. HEY FOX WHAT’S GOOD
  95. But where is the picture of father Francis though
  96. I thought Indian food didn’t sit with her stomach because of her IBS
  97. DON CASTELLANO – the one that handles mostly dog bites
  98. #CannoliState
  99. Do you guys think Edward Snowden watches the show
  100. MUDBLOOD
  101. I LOVE THE HOGWARTS REFERENCES
  102. Euh this explains why Danny has some serious issues actually
  103. OR A GRANDMOTHERS FRIEND
  104. Those are so important
  105. She’s going to keep an eye on her cocaine use that’s good enough right
  106. “If anything, I’m manipulating Whitney by showing her how supportive I am so she’ll never leave me”
  107. That sounds fake but okay
  108. Did he pay for Lauren’s wedding? Is that the ex we’re talking about?
  109. I hate my grandmother so I tend to agree
  110. Mindy always just barges in and makes announcements and everyone magically listens
  111. I love that Tamra is like euuh babe we’re talking
  112. YAAS #TeamMillenials
  113. Instead of GrandmaCon, there should be MindyCon
  114. I’ve had a landline and know the other versions of Jurassic Park
  115. OMG AM I OLD MINDY?
  116. Pour some ice down your pants
  117. And last season Annette told him to eat an ice cube
  118. LOVE THE PARALLELS
  119. But the real question is who sent Danny a picture of Leo and why was that person looking at Clara’s anti-vaxx clothing website?
  120. I love Cristin on the show though
  121. UNLIKE THE OTHER SHOW I SAW HER ON AND THAT MADE ME MAD COUGH HIMYM COUGH
  122. Jody sounds and looks like the dad in a Nicholas Sparks movie!
  123. Pablo Escobar shoutout everyone take a shot
  124. AAAAH JODY NO
  125. BECAUSE OF VACCINES VACCINES ARE IMPORTANT YES SO IMPORTANT GUYS FOR REAL
  126. I bet Britney watches the show and loved the shoutout!
  127. At least we’re all younger than Katie Holmes! #thatoldbag
  128. She’s taking the lemon squares with her and honestly that’s the biggest tragedy in all of this
  129. Hey Leo, what’s up dude
  130. Here’s the mandatory awwwwwwwwww
  131. Also the mandatory sooo cuuuuute
  132. Okay, seriously what is going down at the Lahiri Fertility Clinic
  133. I would pay good money to see them do Lady Marmalade
  134. Yup, that’s how friendship works, you make new friends and sleep with their girlfriends
  135. Even cool people make mistakes
  136. The hospital in Grey’s Anatomy has a daycare
  137. Does your fake hospital not have that Min?
  138. We ran a poll on Twitter asking if people would trust their baby more with Jody or with the box
  139. THE BOX WON
  140. Baha the guy with brain damage is a senator
  141. I worry about you sometimes America
  142. Did she get lost following the scent of an apple pie AGAIN
  143. Ugh now I want pie
  144. Dude, even I wouldn’t use a baby as a shield
  145. Mostly because I don’t want to pick one up
  146. This song is totally Umbrella right?!
  147. Mother of the year BEER COZY
  148. That’s a random rude note to leave on pasta
  149. Also Leo can’t read that so obviously you left it for Mindy to read because you love her
  150. HI DOT YOU’RE HERE AGAIN
  151. Grandmonster
  152. Annette Notfunicello
  153. Annettii Spaghetti
  154. THOSE ARE AMAZING NICKNAMES
  155. DANNY? WHO DAT?
  156. I LOVE THAT ANNETTE IS BASICALLY MINDY’S SECOND MOM
  157. OMG WHEN SHE MEETS SONU LAHIRI IT’S GONNA SLAY
  158. HARVEY FROM SUITS IS HOT AS HELL
  159. Dot always jumps to elder rape or assault I love it
  160. I’m still thinking about the time I stood next to Mindy so for sure Annette will be thinking about the hug later

Wow this has been one of my longest posts! The show is like 23 minutes and I had 160 thoughts – that’s like 7 thoughts per minute teehee. Thanks for reading along with me I love you so much I can’t even.

Come back next week for our Tuesday livetweet and more of my weekly jibber jabber!

Leave Your Comment Here!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: